Pytania i odpowiedzi na temat systemu NOBOX

Czym jest Nobox?

Nobox to platforma służąca do uzyskania kodu aktywacyjnego do gry.


Jak pobrać grę z systemu Nobox?

Podając swój adres e-mailowy i otrzymany przy zakupie kod, otrzymujesz dostęp do do kodu aktywacyjnego do gry, który możesz zrealizować na platformie Steam.


Kupiłem kolejną grę z waszym kodem. Co teraz?

Jeżeli kupiłeś kolejną grę, którą należy pobrać z naszego systemu, możesz ją przypisać do tego samego adresu e-mail. W tym celu należy zalogować się do systemu, wpisując adres e-mailowy i hasło w oknie „Jestem tu kolejny raz”. Pierwszym hasłem, jakie przygotowaliśmy, jest kod pierwszej gry, którą aktywowałeś w naszym systemie. Jeżeli nie pamiętasz hasła, przygotowaliśmy dla Ciebie możliwość jego resetowania poprzez stronę:

https://nobox.pl/resetting/request

Po zalogowaniu się do swojego panelu użytkownika, kliknij w menu opcję „Wprowadź kod”, następnie w polu, które się pojawi, wprowadź kod i kliknij „OK”.


Zapomniałem hasła. Co mam teraz zrobić?

Kliknij w „Nie pamiętam hasła” lub skorzystaj z poniższego linka:

https://nobox.pl/resetting/request

Następnie podaj e-mail, który wykorzystałeś podczas pierwszego pobierania przy użyciu naszego systemu, a system wyśle Ci e-mail na Twoje konto. Znajdziesz w nim link umożliwiający zmianę hasła. Jeżeli w niego klikniesz, to po chwili uzyskasz dostęp do formularza pozwalającego na podanie nowego hasła do Twojego konta użytkownika.


Jak mogę zmienić hasło?

Po zalogowaniu się do panelu użytkownika w menu wybierz „Dane konta” i "Zmiana hasła". W polach, które się pojawią, wprowadź stare hasło i dwukrotnie nowe, a następnie potwierdź przyciskiem „Zatwierdź”.


Czy mogę przypisać drugi egzemplarz tej samej gry do konta?

Niestety, system Nobox uniemożliwia przypisanie dwóch egzemplarzy tej samej gry do tego samego konta e-mail.


Jak mam ściągnąć grę wymagającą Steama?

Po wpisaniu kodu w naszym systemie otrzymasz kod, który należy użyć w kliencie Steama. W tym celu należy uruchomić klienta Steam i w zakładce Biblioteka wybrać „Dodaj grę”, a w niej „Aktywacja Produktu w Steam”. Tam też możesz wpisać otrzymany od nas klucz Steam i pobrać zakupioną grę.

Szczegółowa instrukcja aktywacji dostępna jest również w poradniku PDF:

Instrukcja aktywacji gry w Steam


Wprowadzony kod nobox nie jest przyjmowany na stronie.

Zalecamy sprawdzenie, czy kod został przepisany prawidłowo. Jeżeli w kodzie znajduje się znak wyglądający jak cyfra zero, pomóc może wprowadzenie tego znaku jako litery „O” (kody nobox mogą zawierać zarówno cyfrę zero jak i literę „O” jednak nigdy jednocześnie). W razie dalszych problemów z aktywacją prosimy o kontakt z wsparciem technicznym (kontakt@nobox.pl) i przesłanie zdjęcia lub skanu kodu.

 

Wprowadzony kod nobox nie jest przyjmowany, wyświetla się komunikat: „Niepoprawny captcha.”

Zalecamy sprawdzenie, czy zaznaczono opcję „Nie jestem robotem” pod polem z wpisanym kodem. W rzadkich przypadkach ten element strony może nie wyświetlać się prawidłowo i powodować opisany problem. Jego przyczyną jest zwykle użycie nieaktualnej wersji przeglądarki bądź zainstalowane pluginy do blokowania reklam (Adblock i podobne). Zalecamy użycie innej przeglądarki do aktywacji (najlepiej Mozilla Firefox lub Google Chrome), upewnienie się, że wersja przeglądarki jest aktualna oraz wyłączenie dodatków (wtyczek, pluginów) do przeglądarki, służących blokowaniu reklam na stronach. Pomocne może okazać się również wyczyszczenie pamięci podręcznej i ciasteczek przeglądarki.